Subject: FW: Riigikantselei innovatsioonifoni esitatud taotlus "CAR-T rakuravi teenuse arendamine Eesti verevähi patsientidele"
From: "SM kantselei info" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 20 Feb 2025 11:23:40 +0200

From: Kadi-Liis Veiman <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, February 13, 2025 5:49 PM
To: Maarjo Mändmaa - SOM <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Cc: Made Bambus - SOM <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >;
Kadi Villers <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Riigikantselei innovatsioonifoni esitatud taotlus "CAR-T rakuravi
teenuse arendamine Eesti verevähi patsientidele"

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tervist Maarjo,

Loodan, et kõik on läinud ikka hästi!

Kirjutan seoses eelmisel suvel Riigikantselei Innovatsioonifondi edukalt
esitatud „CAR-T rakuravi teenuse arendamine Eesti verevähi patsientidele“
taotlusega. Oleme viinud uute asjaolude selgumisel koostöös
Riigikantseleiga ja ka Rakuravi konsortsiumiga läbi meie poolt esitatud
taotluse põhjaliku analüüsi ning siinkohal palun Sotsiaalministeeriumil
kui ametlikult taotluse esitajal tagasi võtta meie ühises koostöös
esitatud taotlus.

Lühidalt:

*	Algse taotluse analüüsi käigus tuvastasime kattuvaid tegevusi juba
EIS-i Rakendusuuringute Programmi poolt rahastatud Rakuravi konsortsiumi
projektiga, mistõttu tekkis tarvidus meie olemasolevasse taotlusesse sisse
viia olulisi muudatusi.
*	Vastavalt toetuse andmise tingimustele ei ole Eesti vähikeskus
Tartu Ülikooli struktuuris abikõlblik toetuse saaja.
*	Rakuravi võimekuste ülesehitamiseks esitavad uue täiendatud
taotluse Tartu Ülikooli Kliinikum, partneriteks on Põhja-Eesti
Regionaalhaigla ja OÜ Icosagen Cell Factory, Eesti vähikeskus jääb
nõuandvasse rolli.

Palun teada anda kui on täpsemaid küsimusi ja kommentaare.

Ette tänades ning parimat,

Kadi-Liis Veiman, PhD
Eesti vähikeskus
+37251904941

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]